logo
  • POKOJE
  • SPECIÁLNÍ NABÍDKY
  • SLUŽBY
  • KONFERENCE
  • GALERIE
  • DÁRKOVÉ VOUCHERY
  • KONTAKTY
contact
+420 222 782 517
ariston@hhotels.cz
  • cz
  •  / 
  • en
Cookies
created by virtual-zoom s.r.o. ®
logo
Rezervujte
Dotazy

FAQ

Od kolika hodin se mohu ubytovat v hotelu - příjezd?

Standardní doba příjezdu do hotelu je od 14:00 v den příjezdu. V hotelu se však můžete ubytovat již dříve, pokud to možnosti dovolí. Dřívější přihlášení je tedy možné podle dostupnosti pokojů za poplatek 6 EUR / hodina. Máte-li zájem o dřívější příjezd, kontaktujte recepci hotelu.

Do kolika hodin musím opustit pokoj – odjezd?

Standardní doba opuštění hotelové pokoje je do 11:00 v den odjezdu. V hotelu však můžete zůstat déle a nemusíte pokoj opustit, pokud to možnosti dovolí. Pozdější odhlášení je tedy možné podle dostupnosti pokojů za poplatek 6 EUR / hodina. Máte-li zájem o pozdější odjezd, kontaktujte recepci hotelu

Můžu si v hotelu uschovat zavazadla, pokud dorazím dříve, nebo chci odjet později?

Ano úschovna zavazadel je na k dispozici zadarmo na recepci hotelu. Využít ji tak můžete v případě potřeby uschovat zavazadla před odjezdem z hotelu nebo při dřívějším příjezdu.

Nabízí hotel transfer z/na letiště?

Hotel nabízí soukromou přepravu z letiště do hotelu a naopak. Při rezervaci předem prostřednictvím hotelové recepce nebo na e-mailu ariston@hhotels.cz garantujeme cenu za privátní transfer 33 EUR (pro 4 osoby) a spolehlivé řidiče. Cenu za transfer lze hradit přímo řidiči v hotovosti nebo platební kartou, nebo také na recepci hotelu.

Má hotel vlastní parking? Mohu si rezervovat parkovací místo?

Hotel Ariston & Ariston Patio disponuje 6 parkovacími místy ve vnitrobloku budovy Patio. Rezervace parkovacího místa je předem nutná, cena za parking je 20 EUR za noc. K parkovacím místům je vjezd skrze průjezd v budově o šíři 208 cm, místo tedy není vhodné pro některá širší auta, dodávky a minibusy.

Na přilehlé ulici Seifertova lze zaparkovat na zóně placeného stání:

- Pondělí – Čtvrtek od 08:00 do 24:00 a v pátek od 08:00 do 18:00 za poplatek 40 CZK / hodina

- Mimo výše uvedený interval lze parkovat zdarma, tedy od pondělí do čtvrtka mezi 24:00 a 08:00, v pátek po 18:00 a o víkendech a svátcích.

Jak vás najdeme? Jak se dostaneme nejlépe do hotelu?

Cestujete-li veřejnou dopravou:

Hotel se nachází mezi dvěma tramvajovými zastávkami VIKTORIA ŽIŽKOV a LIPANSKÁ na linkách č. 5, 9, 15 a 26. Přesná adresa hotelu je Seifertova 65, 130 00 Praha 3.

Cestujete-li z letiště:
Z letiště Václava Havla Praha autobusem č. 119 na poslední zastávku NÁDRAŽÍ VELESLAVÍN a odtud tramvají č. 26 (směr NÁDRAŽÍ HOSTIVAŘ) do zastávky VIKTORIA ŽIŽKOV. Po vystoupení pokračujte 200 metrů nahoru do kopce ve směru jízdy tramvaje. Hotel se nachází po levé straně.

Cestujete-li vlakem:
Po východu z budovy Hlavního nádraží se dejte doprava parkem a po 100 metrech se dostanete na tramvajovou zastávku. Odtud 1 zastávku tramvají č. 5, 9, 15 nebo 26 směrem nahoru do zastávky VIKTORIA ŽIŽKOV. Po vystoupení pokračujte 200 metrů nahoru do kopce ve směru jízdy tramvaje. Hotel se nachází po levé straně.

Cestujete-li autem:
Adresa: Hotel Ariston & Ariston Patio, Seifertova 65, 130 00 Praha 3
GPS souřadnice: 50° 5' 5.323"N, 14° 25' 53.911"E

Proč bych si měl udělat rezervaci přímo na Vašich webových stránkách a ne jinde?

 Při rezervaci přímo prostřednictvím našich webových stránek získáte tyto bonusy: lahev vody na osobu, lístek na veřejnou dopravu, možnost dřívějšího příjezdu zdarma dle možností hotelu, suvenýr a samozřejmostí je i snídaně a Wi-Fi internetové připojení zdarma.

Další výhodou je jistota toho, že uvedená cena je konečná (mimo městského poplatku ve výši 0,6 EUR / osoba za noc) a neskrývá žádné další poplatky. Mnoho jiných portálů nabízejících ubytování v hotelu Ariston uvádí cenu bez snídaně nebo bez DPH, případně v procesu rezervace naúčtují různé manipulační poplatky.

Kde si můžeme koupit lístky na MHD?

Na letišti VÁCLAVA HAVLA lze lístky zakoupit v automatech přímo před letištěm. Na tramvajových zastávkách jsou umístěny žluté automaty, kde lze také lístky zakoupit.

Jak se dostanu do centra města?

Hotel Ariston se nachází na okraji historického a nákupního centra Prahy. Ke všem památkám nebo obchodním centrům se pohodlně dostane tramvají do 15 minut. Tramvajová zastávka se nachází 200 metrů od hotelu a Václavské náměstí nebo Náměstí Republiky se nachází pouhé 3 zastávky tramvají. S orientací po Praze Vám rád pomůže personál na recepci hotelu.

Jak se dostanu k Pražskému hradu?

Pražská hromadná doprava je považována za jednu z nejlepších na světě. K Pražskému hradu se dostanete pohodlně do 30 minut.

 

Z nejbližší tramvajové zastávky VIKTORIA ŽIŽKOV nasednete na tramvaj číslo 9 do stanice NÁRODNÍ TŘÍDA. Zde přestoupíte na tram č. 22 do stanice PRAŽSKÝ HRAD. Anebo druhá varianta je ze stanice VIKTORIA ŽIŽKOV tramvají číslo 15 do stanice MALOSTRANSKÁ a zde přesednout na tramvaj číslo 22 do stanice PRAŽSKÝ HRAD.

Ideální volba je přiblížit se jednou ze zmiňovaných tramvají na uvedené mezizastávky NÁRODNÍ TŘÍDA, nebo MALOSTRANSKÁ a poté pokračovat pěšky přes historické centrum až k Pražskému hradu.

Je snídaně v ceně ubytování? Můžete zajistit snídaňový balíček?

Součástí ceny za ubytování je snídaně formou studeného a teplého bufetu s širokým výběrem domácího sladkého pečiva, která se podává v historickém společenském sále v suterénu hotelu. Snídaně jsou podávány od 07:00 do 10:00. Možností je i objednání snídaně na pokoj, nebo příprava snídaňového balíčku, musíte-li opustit hotel dříve. Tato služba musí být objednána předem prostřednictvím recepce.

Jakou má recepce otvírací dobu?

Recepce je otevřena 24 hodin denně, 7 dní v týdnu. K dispozici Vám je personál recepce mluvící anglicky, česky a dalšími světovými jazyky.  

Je v hotelu/na pokoji k dispozici Wi-Fi?

Celý areál hotelu včetně všech veřejných prostor a všech pokojů je pokryt vysokorychlostním Wi-Fi internetovým připojením. Tato služba je zdarma. Heslo k Wi-Fi síti obdržíte na recepci hotelu nebo v informačních deskách na pokoji.

Je v residenci možný pobyt s domácími mazlíčky?

Ano, umožňujeme pobyt v hotelu s domácími mazlíčky. Za účelem dosažení vysokého standardu úklidových služeb je tato služba zpoplatněna částkou 15 EUR za noc. Klient plně zodpovídá za svého domácího mazlíčka po dobu jeho pobytu v hotelu, a to včetně všech případných způsobených škod. Pro cestování s domácím mazlíčkem doporučujeme uzavřít připojištění odpovědnosti za způsobené škody.

Máte v residenci posilovnu?

Hotel nedisponuje žádnou posilovnou nebo fitness centrem. Nicméně v těsné blízkosti hotelu Ariston, pouhých 150 metrů od budovy je klientům k dispozici plně vybavené fitness centrum včetně masáží, sauny, vířivky a dalších relaxačních služeb. Více informací lze získat na recepci hotelu.

Je v hotelu nebo v okolí nějaká restaurace?

Hotel nedisponuje vlastní a la carte restaurací, nicméně v těsné blízkosti hotelu se nachází velké množství restaurací, bister a barů se zaměřením na českou i mezinárodní kuchyni. S výběrem té vhodné Vám rádi poradí náš hotelový personál. Zde uvádíme 3 naše tipy: restaurace Lavička (400 m od hotelu), restaurace Sklep (200 m od hotelu), restaurace Sou100 (v přilehlé ulici za hotelem).

Pomůžete nám s nákupem jízdenek na autobus, vlak nebo rezervací vstupenek do divadla?

 K dispozici je Vám non-stop personál recepce hovořící několika světovými jazyky. Pomůžeme Vám se zajištěním vstupenek na různá kulturní představení nebo jiné akce, zajistíme okružní prohlídky Prahy anebo výlety mimo Prahu, zajistíme půjčení auta a jiné služby. V lobby baru se nachází počítač, kde si hosté mohou vyhledat veškeré informace, nebo vytisknout letenky.

Můžete zařídit květiny, narozeninový dort, bezlepkovou snídani anebo jiné služby?

 Řídíme se heslem: Nic není nemožné. Personál recepce Vám na Vaše přání zajistí květinu, narozeninový dort, bezlepkovou snídani, lahev vína na pokoj a další služby. Cokoliv Vás napadne, konzultujte s personálem recepce. Zajišťujete-li si rezervaci napřímo přes naše webové stránky, některé tyto služby si můžete objednat v druhém kroku rezervačního procesu.

Je v residenci k dispozici dětská postýlka nebo dětská židlička?

V případě zájmu umístíme do pokoje dětskou postýlku vhodnou pro kojence a menší miminka do 36 měsíců. Ve snídaňové restauraci je k dispozici dětská židlička. Tuto službu poskytujeme našim hostům zdarma.

Má hotel k dispozici prádelnu?

Hotel Ariston nemá k dispozici vlastní prádelnu. Službu praní a žehlení však zajišťujeme u externí společnosti. Tato služba je za poplatek. Ceník je k dispozici na vyžádání na recepci.
  • FAQ
  • ⋅
  • BLOG
  • ⋅
  • Odběr novinek
  • ⋅
  • GDPR
  • ⋅
  • Kariéra
  • ⋅
  • Firemní přihlášení
  • ⋅